Jag,

Jag,
Namn: Johanna Linnea,
Född: 1990 01 17
Civilstatus: Olycklig.
Humör: Olycklig.



Jag,
jag kommer alltid vara den där yngsta misfit systern,
som alltid kommer bli utklassad av sina äldre vackrare systrar.
Som alltid kommer vara mycket mindre värd än hennes vänner.
Som aldrig får det hon kämpar för.
Jag är blåögd, naiv. Jag tror på det goda i människan.
Jag är en äcklig lesbisk, tatuerad och piercad äckel punkare.
Som är förvirrad i själen och som aldrig kommer bli älskad.
Som utåt endast är vacker på bild, vilket gjorde så jag föll för kärleken att vara vacker.
Kämpar för att bli fotograf, men som jag nämnde, jag får inte det jag vill.

Jag var en prinsessa, jag var en bisarr och overklig dröm.
Som rock slampa var jag vacker, I hennes ögon var jag vacker. Då.
Men hon sa själv.
"Fan va fula vi var då, tur att man var ful tillsammans med någon"
Och det var då jag var som vackrast.
Förstår du hur enormt ful jag är nu då?
När jag var en Prinsessa fångade jag upp dom svaga, fick dom att lyda order, men insåg att dom var vackrare på egna ben, och som fågel ungar flög dom iväg.
Att vara fast med en människa som sitter fast i sitt eget hat är såklart inte lätt.

Där är det. Felet på mig.
Jag KAN inte älska mig själv, jag KAN inte känna mig bra, jag KAN aldrig känna mig älskad, jag KAN inte ta emot komplimanger, istället samlar jag på mig allt ni hatar med mig och samlar det inom mig, så jag kan sparka skrika hata och spotta på mig själv. Så jag kan trakassera den människan jag hatar mest.

Allt jag säger att jag hatar är det som jag vill kunna..
Jag hatar ned blonderade fjortisar med stora lökar som har ett perfekt ansikte och får allt dom vill, som blir cover omslaget på slitz och som är modeler.
Jag hatar dom för det är precis allt jag inte är.
Jag är ingenting.

Jag gömmer mig bakom kameran för jag vill vara med dom vackra, men jag vill inte visa mig själv.
För jag är fantomen på operan, ett missbildad freak som helst av allt vill bli älskad men är för ful för det.


Det känns totalt värdelöst att leva ..
snart släpper jag taget.

Kommentarer
Postat av: JS

Don't ever let go







otherwise I have to KILL YOU!

;)





Oh, I se, then I must leave....

2008-10-22 @ 10:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0