For no reason,

Its seems to me like im watching it all, from my cold and lonley window..




Idag,
har varit helt jävla dum i huvudet, somnade i två timmar, kan inte rå för att jag är en fitta, har inte haft så här jobbig mens på ÅR, fattar ingenting.
Fast mensen blir ju 1000 ggr värre när man känner sig ensam.
Brukar ju alltid ha någon som tar hand om mig,
fan, jag vill inte bli vuxen.
saknar mamma när man ligger där och vill dö.
Men någonstans känns det som om mamma blir midre och mindre mamma och mer och mer vän.
det skrämmer mig lite grann.
Vem ska ta hand om mig när jag har mensverk?

Jag är ett riktigt flockdjur och just nu känns det som om jag bara står brevid medans mitt liv står still och erat rör sig..

Kommentarer
Postat av: King-Jing Hao

您吮

2008-10-17 @ 11:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0