.. det står stilla nu.

I mitt huvud bor du,
I mina ögon vilar du,
I mitt hjärta stannar du,
utan dig, inget mig.




Det har inte hänt sådär enormt mycket om man ska säga så,
men någonstans i allt det här ingentinget, var det en sak som fastnade.
Ni försvinner, Han stannar kvar..
Varför får jag inte ha er alla, på sammagång?

Torsdags var begravningen,
ett tomhål grävde sig starkare,
det var vackert, jätte vackert.
men du finns inte här,
du är bara ett namn nu..
ingen människa,
bara ett namn.



Trust,
Du kan lita på mig, jag kommer inte svika dig.


Hope
Det sista som lämnar människan, det lämnade mig.


Love
Vad är kärlek när man inte får älska vem man vill?





Det står fortfarande still..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0