Drive away,

And I..
I never let you find me,
Im leaving you behind with the past.
no, I wont look back.




Igår körde jag en porsche! :D

.. Eller en BMW kanske det var.
Men skitsamma, känslan var samma.
Johan lät mig köra hans älskling.
Det var en underbar känsla, att sitta i en bil som jag blir dödad om jag krockar med.
Helt annorlunda än från Opeln och så mycket kraftigare.
Jag tror jag blev kär.
Har varit lycklig hela dagen pga av den biten jag körde.
Ni skulle ha sett hur hela mitt ansikte lyste då jag fick nycklarna.
Nej.
That is a moment I live for.




Btw, Tvungen att skriva det här. 0-100 :)

J: Du kan sluta hoppas att jag ska hitta någon. Jag är för trasig.
JS: För mig är du hel.
J: Men jag är trasig inuti.
JS: Inte för mig, och vet du? Om ditt hjärta någonsin brister laga det med karlssons klister.
J: Du är så söt, men så är fallet och mitt hjärta är krossat.
JS: Johan ska fixa klister. Inte idag tyvärr :)


Jag är svart, du är vit.
Jag är pessimist och du är Optimist
Du är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0