Bullbakning och kaffe sump.

When theres nothing left to say,
say something more.




Dumma dumma Johanna som säger så dumma saker till Johan.
Jag skulle fan aldrig klara av att leva utan dig.
Tror det är bäst som du säger;
en dag i sänder, lev för dagen, det blir inte värre än man gör det till.
Du är bäst. alltid.

Idag har iallfall lilla Dellgrene varit här och druckigt kaffe och rökt pipa,
hon ville ha med mig till 90's men jag känner att jag är för trött för det och lova ju Johan att baka bullar med han.

Så så vart det, vi käkade lite Pizza i backen medans degen jäste sen var det bara att gasa på.
Det luktar bulle i hela lägenheten.

För min del blire iallafall ingen knodd eller bulle. Kollade upp det idag..
Ive just got a gift from God.

Känner mig lite trött och hängig sen onsdagens partaj i snön. Blir inget jobbande i morgon.. men på söndag.



Im so glad that our ways crossed couse what could I ever do without you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0