Att vakna,

If your dream was to die,
then what is worth livning for?




Vad önskar du när du vaknar på morgonen?
Varför öppnar du ögonen alls?

Det känns som om jag försöker kommer alltid någonting och är tvunget att förstöra min värld.
Jag går under.
Som en båt som har ett stort hål i skrovet,
det läcker in vatten..
Tillslut sjunker det.

Jag förstår inte hur jag kunde lova någonting jag inte kommer kunna hålla..
Jag förstår inte varför jag ens öppnar munnen över huvudtaget.
Värdelöst.

Men om jag nu är så värdelös som det sägs,
borde inte mina ord också vara det då?

Om jag bara kunde andas som vanligt,
varjedag är svart.

Som ni brukar säga,
"Johanna, du är svart eller vitt"

Det är nog sant,
för världen är svart eller vit.

Kanske därför jag värderar er, mina änglar,
på ett annat sätt än ni någonsin förrut blivit värderade på.

Jag älskar er på ett sätt ni nog inte är vana att vara älskade på.

Hur som helst..

Ibland tror jag.. ibland vet jag..

Saknar dig, älskling.. Kom hem.





..And the days goes on.. as it always does..

Kommentarer
Postat av: Line

Men, men jag är ju hemma! Om det är mig du menar :P

Mihihiwh!

2008-11-08 @ 23:18:00
URL: http://lemine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0