About ten days.

My hole life has been a big mess,
nothing in this world can make me feel.
You don't know what trouble you got me in to.




Att förstå.
Jag vet inte hur allting blev såhär,
först han,
sen du,
sen du.
Det är väl den värdigheten jag har.
Ingenting som du säger kommer jag någonsin förlåta.

Du är precis lika jävla dålig som du får mig att bli.
Du målar hela mig i mörker för du inte själv kan finna något ljus.
Du är som så många andra, patetisk.

Och du..
Om du har någonting att göra..
Gör det då.
Gå inte runt och tro att du ska kunna bespara mig en massa smärta.
För det du gör istället sårar bara så mkt mer.

Om du så gärna vill se mig blodig under dina knyt nävar, kör hårt.
Jag har lärt mig stänga av den typen av smärta.
Det är inte slagen som gör ont.
Det är just att det är DU.

So much talk, so little action.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0