Long time no see,

No one die virgin,
Life fucks us all.

Ingen dör oskuld,
Livet knullar oss alla.



Idag har jag som alla andra dagar pluggat skiten ur mig,
Känner mig lite stressad då jag sitter här.
Snacka om hur kul det ser ut när trekanten med optimister ska ses.
Men jag är iallafall i tid, eller jag kommer ju inte bli det då den andra inte är det.
Förhoppningsvis är den tredje inte det heller. För då blire inge kul :P

Tankar,
Idag? Trött som fan, inte pluggat såhär intensivt på flera veckor, och ändå har jag en till uppgift när den här är klar. Använt hela veckan åt denna.. och en till.. Fan.
Filmade bandmän idag, alla kvinnors dröm?, ha!
Jaja, vi hade jävligt kul iallafall.. Enda ute i haninge hade man hamnat.
Så på måndag skare redigeras och förhoppningvis håller vi deadline :)

Känslor,
Samma gamla vanliga skit som kommer och går.
Går nog över snart förhoppningsvis, med tanke på omständigheterna..

Materiella saker,
Köpte ny mobil och fick abonemang.

Nu ringa människa, nu johanna klä på sig, nu johanna gå.


FFL..
Fucked For Life.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0