Long lasting promies.

"Now I make this vow to you that will keep until the end,
I will help you though your pain and tears"



Hårfrisering idag..
Hemma dock.
Fick förudmjuka mig själv vilket jag lär behöva göra många gånger till. Känns ju som toppen på dagen. Var lite arg i morse då jag var trött och inte alls sugen på att visa mig ute som en crackhora. Men jag förstår inte hur du alltid lyckas få upp mig ur sängen fast du är så snäll. Inte så att man blir sparkad ur sängen. Konstigt det där.
Gick och la mig och sov, hade en ganska konstig dröm som jag berättade hela för Becca. Lite i färg och lite i svartvit. Nu sitter jag mest bara här och väntar på mitt samtal som jag hoppas på att få snart.
Ring Ring Bara Du Slog En Signal.

Tankar,
Många broar långa, har varit ganska tom på tankar. Eller så vet jag bara att målet är nära om ingenting kommer och försöker förstöra det för mig. Vilket jag inte tänker låta någon göra.

Känslor,
Förnedrad och Förudmjukad.
I blame you
and I blame God.
Men jag vet ju hur jag ska göra med den saken, inte vidare svårt val må jag säga.



Its funny how everything can change..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0