Its a long time,

For some reason life is making sense, anyway with you in my life.



Idag har jag kanske inte varit den mest aktiva människan på jorden, har framförallt fixat en film från kul-turen i lördags, vilket i sin tur var en riktig rolig resa. Tre timmar med plattan i botten med den lilla håriga cortinan :)
Filmen i sig vart väldigt bra, jag gillade den och Dellgren skrattade som ett as på slutet ;)
Tävlingen på BDB gick dock inte lika bra, kom 4 av 40 dock, men kändes ganska hårt när man insåg att det inte hade behövts läggas ned så mycket tid och omsorg för att vinna, kanske var ganska patetiskt att gå med i den från början. Men men..

Igår rökte man vattenpipa i parken, inte min park men Johan's hade med mig min älskade bebis och det gick faktiskt bra, fick även veta det att "mitt" stativ måste återlämnas till sin rätta ägare vilket betyder att jag inte får ha det. Men mamma (som räddaren i nöden) tyckte att jag faktiskt behövde ett eget och vi beställde ett från Webbhallen idag. Med väska ! :)

Sen kom Dellgren över, vi skulle träna men min huvudverk var överväldigande och sötaste ville heldre sitta med mig och fördricka sig på kaffe. Riktigt mysigt. Älskar dig :) mitt allt. Faktiskt,

Sen får vi väll se vad som händer resten av kvällen ;)


Something inside is telling me its going to be alright, somehow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0