Going down,

Face reality and kill me..




En ganska meningslös och onödig dag må jag säga, morgonen var mysig, fick min medicin som jag väntat på i en sådär 5 månader, bra det så nu blir jag frisk igen. Åt frukost med Dellgren och Line.
Vi hade en "vara-stolt-singel" kväll.. eller kanske "Hej-vi-är-tre-deprimerade-singlar-som-dricker-vin-och-ser-på-sexandcity" kväll. Det sista passade iallafall in på vad vi gjorde jag och Dellgren för drack oss på vittvin och sprite medans Line var lite duktigare, dock kunde hon inte somna på natten så hon var den som var mest döende på morgonen.
Sen åkte jag och Line till "skolan", eller skolan vi trodde vi hade, men det visade sig att vi skulle gå på moderna museet, på en utställning, när vi väl vandrat hela vägen insåg vi att den utställningen vi skulle se tog slut i söndags, men vi hade ju trots allt fixat gratis biljetter så vi gick igenom hela museet, aldrig varit där förrut, var faktiskt ganska skönt, sen drog jag hem till min underbara lägenhet, ställde iordning och gjorde en lätt middag, sen såg jag sista avsnitten av Sex and the city, trött som jag var gick jag och la mig och sov en timme, hade hoppas på att få träffa någon men ingen hade tid så jag vandrade runt hemma, kände mig ändå ganska snygg där jag vandrade omkring, Känns fortfarande bra men måste tvätta bort sminket och borsta tänderna, fräsh, men inte lika vacker utan min makeup. Åh va patetiskt det där lät!

"Hejsan, jag heter Fåfängd "

Time to rest,
but while im sleeping im only dreaming about you,
and then wake up in despair.

Kommentarer
Postat av: Line

Vadå ingen ville leka? Har du tröttna på mig? ;)

2008-05-11 @ 16:22:49
URL: http://lemine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0