Är utråkighet ett ord så är det jag.

Long time living in this reality,
Wanna live in a dream again.




Har varit enormt utråkad hela denna dumma dag, hämtade ut lite fotografier tidigare idag, missade en heldel som jag ville ha, synd synd. Men ändå vart det ett par st, var och kollade på en klänning på Cubus också, men insåg att jag var jätte ful i den. Iof har jag varit ful hela dagen, olyckligt nog.
Gick hem och durschade och gjorde mig iordgning, för vad? No idea, fick tag på Lina hon skulle ut och göra staden osäker, så jag tänkte att man kanske borde hänga på, hade ju ändå ingenting att göra.
Gick och la mig och sov två timmar och hoppades på bättre tider, när jag vaknade igen var tiden inte bättre för det. Men hur som haver, sen ringde Line och sa att vi skulle ut och åka, så nu ska jag klä på mig och åka ut och åka lite, underbart.




Kyss dig själv, ingen annan kommer göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0