And then she stoped breathing,

When sorrow sings,
my ears starts to ring.
Im sorry for what ive done,
when will you be mine?




Vaknade tidigt, trött och kände mig väldigt sjuk,
Kände mig sjuk igår kväll också, försökte tillsammans med Becca hålla upp humöret som runt 12 tiden sinkade totalt.
Åkte till fruängen och sov där. Vart skulle jag annars ta vägen om jag inte fick vara hoss dig?
Med tanke på bråket jag och mamma hade.
Fick Jobb igår också, Mc-donalds västberga. Kanske inte det roligaste men det fungerar :)


Just nu sitter jag i bilen, har precis hjälp johnny fixa sin bärbara dator, eller inte datorn, men internett till det. Så han klagade på att jag inte hade skrivit här på länge. fick ju göra det då. Griniga jävel !


Känslor,
Like they always been.

Tankar,
Satt väl och tänkte på dig nyss. Träffade ju Carro en snabbis, så vart ju inte tankar där. Men inget farligt.


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0