Tillbaka på ruta ett.

Så som det en gång började, börjar det igen.


Än en gång har man offrat en härlig tjejkväll för din skull, offrat en cadillac åktur som förhoppningsvis inträffar men mycket senare än jag hoppats på.
Är trött som ett as, måste vara brist på någon vitamin eller så.
Piercade tungan idag, en gång till. Så idag har jag ätit min sista måltid som inte är rinnig. Nu dröjer det väll ca två veckor innan jag kan äta som en vanlig människa igen, men samtidigt, kommer äta gröt och gröt är nyttigt, då kanske jag förlorar dom här extra kilona jag lagt på mig och får lite koll på läget.
Borde kanske egentligen gå och lägga mig, men det e iof lite roligt att skratta åt Johnny när han e jätte full, lyssna på lite skön musik, snart kanske jag kan köra bil helvetten så behöver jag inte känna mig så mobbad för jag inte super, varför är det så egentligen?
Att man känner sig utstött om ens alkoholhalt inte är FÖR hög, får försöka göra det bästa av situationen och se glad ut helt enkelt.

Med tanke på att jag kan supa resten av mitt liv men tungan är bara två veckor neddragning på det.
Hade varit så mycket softare att sitta hemma med någon mysig människa som tex, Becca eller Johan. Men dom hade fullt i händerna så får umgås med mitt fyllesvin istället ;)

Fast iof igår var jävligt kul, bortsätt ifrån att det skär i mig när man ser sin bästa kompis bli utnyttjad. Your life, but I can't let you live it without me ;P

Så jag sitter här, 21:20 lutar stora syster och lyssnar på bed of roses.

Låter jag deprimerad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0