.. och senare.

.. skönt att det mesta löser sig i slut ändan.



För er som läste inlägget innan detta hängde säkert med då jag var ledsen på Johnny som verkade hata mig just då. Snackade lite med honom och natuerligtvis fanns det ju en jävligt bra förklaring på det hela, även om jag tycker att det är skit skumt efter att jag redan sagt att jag vill någonting mer då (som alla vet) har känslor för någonannan. Hur som haver.

Satt hemma och mådde bättre efter att Johnny berättat "felet" och så frågar syrran om jag ska med på bio. Why not ? Så jag hängde med Tuva Johan och Christine på sweat tod (eller hur det stavas). Jävligt vacker film, men som vi alla vet så är det ju ingen som är bättre på att göra film än Tom Burton. Det Becca sa om att det främst var massa halshuggningar kanske inte var så otroligt konstigt med tanke på vad filmen handlade om. Det bästa med den var nog att Johnny Depp sjöng mitt namn fem hundra gånger.
Highscore till mig!

Efter filmen kom Cadillacen fullproppad med människor och hämtade mig, drack ingenting utom Kaffe och ändå hade jag skit roligt, lite kallt kanske, aldrig suttit bak förrut, men det var inte så farligt. Hade hur kul som helst, är nästan 100 på att jag såg äcklet på Kelly's, bad Johnny köra tillbaka någon timme senare så jag kunde få köra upp fingret eller någonting annat aggresivt, men han var inte kvar då, Fan. Hade lättat ganska rejält på mina inre aggritioner som jag har just nu :P

Anyway, en fredag som kändes bra och väldigt lugn, faktiskt :)

And for you Johnny boy: Keep the light up, she is going to make you shine! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0