Never know what the future brings.

Johnny put a shotgun to his head
Rolled the dice and dead
Late to say you're sorry
Living on the edge for much to long
Tried to carry on
Hunting down the glory

Say it will be sunshine after rain 
I wonder if something stays the same
Close your eyes, and dream you life away

Hard to say goodbye
Spread your wings and fly
Hard to say goodbye
When we've just said hello




Vad kan jag säga? När allt jag känner är smärta och åter smärta. Alla ord om solsken efter regn känns som ett onödigt waste of time. Det här låg där, nere och skavde som ett skavsår som aldrig läker, som en dröm e färg som alltid återkommer och aldrig blir verklighet. Så brast det innom mig, det sa ingenting. Men det var för anat. Nu handlar allting om hur jag ska överleva denna dag och inte om vad jag gör i morgon. För vem vet om imorgon kommer?
Känns som om jag har ett tusen drakar i magen som biter och river, och som sakta men säkert tar sig uppåt mot min hals för att sen överta hela min hjärna. Jag försöker kanske för hårt just nu, kanske bara borde lägga mig ner och stanna ett tag, låta tiden gå utan att jag rör mig ur fläcken. Vad vet jag? längre.
Jag trodde jag kände er, och mig själv. Men jag hade så enormt jävla fel.

Kommentarer
Postat av: Anna

tänker på dig, finns här för dig! Gör inget dumt, du vet vad jag tycker om det där.

2008-03-21 @ 19:51:49
URL: http://andtheweekdays.blogg.se
Postat av: Anna

Du är dålig på att svara på sms, därför ber jag sig läsa min blogg. Love you

2008-03-21 @ 20:00:03
URL: http://andtheweekdays.blogg.se
Postat av: Adrian

Tja tjejen :) Fan va du ser ut, bra alltså ;) Fan va nice du är. Hörs och syns. Och du, jag gillar dig ;) litegrann iaf :P Kram på're sötnos.

2008-03-24 @ 14:28:56
Postat av: Jag Johanna

Men läskiga människa, vet ju inte ens vem du är, så vadå hörs och syns? :S

Yeye.

2008-03-26 @ 14:07:11
URL: http://ochsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0