Kalalumpur!

Och så vidare,



Idag har jag tagit bort mitt muché! :D
Det var smärtsamt ibland och ilade som satan men ffs vill man vara fin får man fan lida pin. Imorgon ska det vaxas bort allt hår på benen och bikini linjen. Ett liv utan hår kan man leva bättre?

Och så fick jag abstinens besvär av alla vackra bilar jag såg när jag var ute och åkte, fick iallafall backa in Johnny's nya ford i garaget. Det lättade lite på besvären, sen fick jag ju trots allt hålla i ratten när vi var ute och åkte. Måste få det där jävla körkortet nu, ska börja rå plugga köra som faen och sen så, sen så ska jag ha så jävla nice i sommar, ska försöka få ett jobb också så man får råd med bensin!.

Syrran kom hem idag, svart som natten, eller som en neger (bestäm själv), så vackra bilder hon hade lyckats ta, älskade syster va glad jag är att du överlevde. Och nu ska den jäveln ganska dra iväg igen i 3 månader istället, då hinner jag alltså tatuera mig tre gånger och pierca tungan tre gånger :P hahah. Ne funderar seriöst på att dra ner över nyår och någon vecka framåt om hon är där då. Vore helt underbart.
Hon hade såklart tänkt på sin älskade lillasyster och köpte rosa Black Devil cigaretter, är det för min personlighet eller? ser ut som en djävul men är jätte rosa under ytan? haha.

Idag känns iallafall livet hyffsat, ska dricka min middag nu och sen sova. 

Feel free to call me yours!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0