Goodbye sunshine.

Never know .. Never knew.. but somehow I'd put my trust in you.




Som vanligt, så förlorar jag folk, men den här gången förstår jag verkligen inte vad jag gjort för fel. Och eftersom Johnny vägrar berätta problemet så är det väll bara så enkelt att han precis som jag förbannar mig över att jag kom in i hans liv, för om inte, hade ingenting av det här hänt. So Goodbye sunshine.

Annat som hänt idag, hämtade min nya säng och möblerade om rummet, tände en pipa med Cherry smak sen deckade jag. Är så enormt jävla trött hela tiden. Måste vara nå brist av något slag.

Igår då?
Träffade Johan vid tolv och drog till Ikea, köpte en helspegel, lite boxar, en spott och anslagstavla. Johan som lovat sig själv att inte handla någonting köpte ändå, en sopptunna, glasunderlag och en lampa till hallen. Sen drog vi förbi mirco och såg Ghostrider 5. Jävla människa alltså. Sen åkte vi och fikade med Maddis och Jennie. Det var nice, skulle hämtat sängen. Men det blev inte så, så jag hängde med till Salem när Johan köpte fäljar. Sen drog vi hem till honom och jag städade lite i hans kök och sen lagade vi mat. :D
Hjälpte honom få upp sin hylla och det gick väll bra.
"det här är sista spiken"
"fan jag har fetish för att jävlas med mina grannar"
Tjugo i ett var hyllan uppe men rummet var kaos, :P
Så vi städade till lite snyggt och somnade väll vid halv tre.


Livet är allt bra snett ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0