Fuck everyone around.

Varför? Ingen jävla aning, det bara blev så. och ni får hata mig, älska mig, beundra mig, förakta mig. Nu bryr jag mig inte längre.



Människor?, helvete. Finns det någon som stannar kvar i gammal god stil? Egentligen?
Hoppas allting löste sig igår, med honom älskling. Hoppas inga onödiga tårar föll, och hoppas ändå mer att ingenting annat föll heller, eller gick sönder.

Jag? Mmm. Vet inte vad som hände egentligen?. Plötsligt var det bara som det var, måste tacka dig. Tack. Och du.. Älskling.. Kommer vi någonsin bli lyckliga igen? Känns som vi ser igenom den här kalla världens fasader som den försöker dölja för alla som lever här, synd bara att vi fick det där "skätte sinnet" och måste leva med det. 

Just nu?
Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Ska på möte på tisdag vid 10 på mammmas jobb. Helvette. Vad fan ska man göra nu då? Jag vill dra.. Dra nu.. bort bort bort.

Farmor nästa?
Borde ringa och snacka med henne och se om hon orkar ha mig där ett par dagar.


Jag hann iallafall bli 18.




19-mar-2008 00:45

Be honom ta hand om dig,
gör fan inte sådär igen.
Du vet att du är värd bättre än så,
Fuck alla idioter..
Det kommer ljusa dagar.
Ta hand om dig nu .. <3



Tack, det värmde, eftersom det kom från dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0