En dröm är alltid en dröm.

Skillnaden på dröm och verklighet..
Drömmar är underbara, mystiska, vackra, härliga.
Verkligheten är den man bara vill blunda för.



Var ute igår, Ancore såklart.
Lina och Line och Anna. Det var ganska kul faktiskt, fast mitt fest humör är ju åt helvette kan jag ju säga direkt.
Drack något glas jäger för mycket kanske, eller så var det min Körsbärsdrink som vart för mkt. Kan ju inte skylla på jägern heller :P
Spelade giutarr hero 3 på anore, Jag vann mot ljudtekninkern! . (på easy) haha . men jag var tydligen den första tjejen som vann den dagen.
Sen var det kryptonite på karaoke med syrran, det var sjukt kul.
Och nej.. 60-70 hästkrafter är inte en sportbil, sorry alltså killen.
"Så du menar att du är sjukt snygg och har bra hobbysar?"
Menade jag det? Nej bara att jag är en fåfängd kvinna som hamnat i lite annorlunda kretsar, men hur som helst var det ganska roligt att snacka med en kille som var mer bakom flötet än jag när det gällde bilar ! :D

Försökte få syrran att ta han istället då jag insåg att han inte var någonting att ha, men kul att han bara satt och berättade för min syrra att han var totalt såld på mig, så då drog jag hem. Kanske inte bara pga av honom, men som sagt, allting flippade ut, syrran betalade min taxi hem. Tack syster.


Live like you mean it, even if you don't.
I though I lost you somewhere, but you were never really ever there at all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0