Sommar Tider,

If I should Die In this very moment
I think I would fear,
Couse I just wanna feel the confort your caress brings me.



Det luktar parfym i hela huset,
inte min parfym. Hans.

och vad det där hade med saken att göra vet jag inte riktigt.
Jobbat två nätter nu, i sträck.
Vet inte hur länge till jag kommer orka med mc-donalds.
Bara att hålla ut och låta sig antastas tror jag.

Snacka om att förlora vänner på löpande band,
jag kan verkligen inte hålla kvar folk. Undrar vad det beror på.
Får höra att ja är helt underbar, sen är jag bara konstig.
Iof stannar tjejerna längre. Är nog som CH sa;
- Alltså dina killkompisar stannar inte hos dig för när dom blir kära i dig och sen kommer över dig och hittar en ny, då är det bara hämnd som gäller.
Syster brukar vara duktig på sånt där.

Känslor;
My heart still beats for you, as it always do.

Tankar;
Ge mig ett nytt jobb nu, innan jag får magsår för hela slanten.




Its time, this is the time..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0