Om jag bara kunde..

So slowly, but still it walks..




Jag ska göra allting enkelt för er, vänner och bekanta.
Jag jobbar på Mc-Donalds, bor hos en vän förtillfället, äter..
Ne okej nu blev allt bara jätte konstigt.

Har nog aldrig varit såhär stressad i hela mitt liv, sjukskrev mig idag efter att mina inävlor tillsammans med min inre röda vätskor hoppade ut ur munnen. Smakade ganska mycket järn i munnen iallafall.
Åkte med Rauli och Rebecca och badade. Fick tillbaka den förjävliga huvudverken som jag trodde skulle lämna mig i fred så i morgon har jag inte mycket mera val än att uppsöka ett proffs och kolla varför mina inre röda vätskor inte stannar innuti min arma kropp.

Ska väll återgå till att vara "social" med min "älskling" och sen återgå till min nya pojkvän :) ( Myy presssiiiouuus)




Then we could
Stay here together
And we could
Conquer the world
If we could
Say that forever
It's more than just a word

If you just walked away
What could I really say?
It wouldn't matter anyway
It wouldn't change how you feel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0