.. och vi då?

Här brukar jag ju skriva något vackert engelsk inlägg men inte idag,
Idag ägnar jag denna lilla ruta till att säga grattis till min älskade 19 åring Line
och min älskade 18 åring Becca. 8 och 11 Juni.
Älskar er !




Och jag då?.. jofan, var på sweden Rock nu senast. Det var inte precis som jag hoppats på..
men jag stannade till Fredag och såg Volbeat, Sonic Syndicate, Disturbed och Sabaton. Det var bra det iallafall.

Sen har jag mest bott in mig i Fruängen. Tack Johan för du alltid finns där, Tycker om dig otroligt mycket ska du veta.

Började jobba idag, Gyllene måsen. Ska jobba hela veckan nu, roligt att tjäna lite pengar må jag säga.

Det jag egentligen ville använda det här inlägget till var att undra..
Och vi kvinnor / Tjejer som inte är vackra.. Vad händer med oss?

Tydligen är du inte vacker om du inte är perfekt längd (!), det vackra blonda håret, dom stora blå ögonen, de enorma tuttarna, den platta och slanka magen och solbränna på det.
Jag menar se på mig? Små tuttar, visseligen blond(?), men bara fläckvis solbränd, gröna ögon som knappt synd, fräknar och med mina 157 cm når jag fan inte högt på den listan.
Men vart ska vi ta vägen då?
Tydligen bara finna oss i det att vi är otillräckliga och aldrig kommer få den vi vill ha, vi är för fula.
De tre F:n så att säga "Fet Ful Fel"
Och vad ska vi göra åt saken, jag ska iallfall ta tag i det, ska fixa tuttarna, magen är väll ok, men lite mera solbränna.. och längden då? Nee får göra det jag gör nu.. Endast gå i hög klackat..

Okej.. Skitsamma.. det blev nog inte riktigt som jag tänkt mig.. men..


Att leva ett liv är inte att vinna ett krig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0