Im your slave,


I got nothing to live for..
this is a different kind of pain.



Okej, jobbat idag också, måste börja med att säga förlåt till alla människor som fick fel beställningar och inte fick det dom skulle idag. Riktigt ledsen.. Men jag e faktiskt nybörjare.
Stod i kassan  6 timmar. Innan dess gjorde jag några sallader. Började jobba nio och kom nyss hem. Fick tvätta av mig all äcklig os och sörja jag hade på mig.

Men som jag berättade för Rebecca, jag är fan inte lyckligare än när jag väl är på jobbet och gör det jag blir tillsagd. Blir helt tom i huvudet och för en gångsskull mår jag faktiskt bra. Lyssnar bara på det dom ber mig göra och ja, dom blir arga på mig och skäller på att jag är långsam, men dom har överseende. Tycker bra om människorna där.
Jag förstår varför folk blir arbetsnarkomaner, man jobbar skiten ur sig. Kommer hem känner sig ensam.. Men vet att i morgon ska du slita lika hårt och få pengar, vad du ska göra med pengarna är skitsamma, men sålänge du faktiskt vet att du får dom är det lungt. Framförallt friden man får när man gör det man ska göra på jobbet, okej det kanske inte alltid är roligt men man är fokuserad och jag har inte tankarna någon annanstans då.

Jobbar i morgon också, lite ångest för söndag då jag inte jobbar.. men får stå ut.


Someway somehow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0