And now what?

Borta bra men hemma bäst.
Jennie: För mig är det snarare hemma bra men borta bäst.
Johanna: Mitt är och vad fan är mitt hem?


Jobbat idag igen, stod i kassan.
Jätte stressigt och jätte jobbigt men vad gör man inte, roligare det än att inte göra någonting alls.
Börjar i morgon igen vid nio. Kul Kul.
Sen vet jag inte vad som händer jobbar ju lördag också så..
Semester? det kan jag ju glömma, har så sjukt mycket skulder till mina människor runt om mig, måste bli skuldfri innan jag ens tänker tanken på vad jag ska göra med min lön.
Jo Johan ska väll först få hyran, sen får de andra sitt.

Ska försöka hitta egen lya, Johan kan inte sova med min för jag rör på mig för mycket och jag klarar inte av att se honom sova på soffan i sitt eget hem. Han ska inte behöva offra allt bara för jag inte har någonstans att ta vägen. Så det blir soffan för mig, men hur länge jag kommer palla det vet jag faktiskt inte. Ska leta efter en egen lägenhet, även om jag får leva på nudelsoppa resten av mitt liv.

Jag vill, jag måste bort.. Känner mig så misfit vart jag än kommer, jag vill bara ha ett jobb där jag trivs, ett hem där jag alltid kan komma in genom porten och varför inte en livskamrat som kan älska mig?
nee dream on hunny..


Im so good at fucking things up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0