Why why why why why why why why why why why why why why

Would you die for me?
Ive already died for you.




Det gör ont..

Har nog inte mkt mer att säga. Inte skrivit här på ett tag och jag tänker ALDRIG någonsin gå tillbaka till det där kuksugar jobbet. Jag är förfan inte någon jävla liten människa som man trampar på.
Är trött som fan på det nu..
Jag har levt dom här månaderna på två ben och jag stampas fan inte på.
Och två ben?
Min syster dödar den som rör mig så.. Där var den saken ur världen.

Till min älskade syster:
- Gråt inte över mig, jag kommer inte falla tillbaka pågrund av det här,a
jag är starkare nu.
Du kunde inte vara bättre än när du grät med mig. Känner mig helt ensam på den här jorden.
Orkar inte det. Jag vill bara ha någon nära.. som kan ta hand om mig nu. Så jag kan få leka amöba och inte behöva tänka själv.
Men som sagt syster.
Gråt inte över mig.
Älskar dig.




If I could, Then I would.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0