Vad skulle jag göra utan dig?

I guess youre the only one, that nobody changes,
I guess you the only one left stand there when everything else goes down.
Youre still the only one.




Eftersom jag är så enormt dålig på att tacka dig för allt du gör för mig.

And then he called.

Så nu är jag tillbaka efter att pratat med den som jag skriver detta till.

Jag är som sagt enormt dålig på att berätta för dig hur lycklig jag är att du finns i mitt liv. Du frågade mig igår om du sårat mig och klart du har det. Men i dom fallen har jag mig själv att skylla, det är inte ditt fel.
I mina ögon är du perfekt, du förtjänar det bästa på den här jorden. Och klart jag är rädd, jag är rädd varjedag att jag ska förlora dig. Vet inte vad jag skulle göra utan dig, Du är bäst på att få mig på bra humör. Med dig är jag som en råtrimmad bil, sur som fan ibland men med några glada uppmuntrande ord går jag från 0-300 på bara några sekunder.
Jag ska verkligen göra allt som står i min makt att bli den där glada Johanna oftare. Klart alla har sina upp och ned gångar, men jag önskar jag var mer som du. Som tog allting med en nypa salt.
Fan Johan du är bäst!
Och att du står ut med mig är ett under, tror ingen skulle orka med mig som du gör.
Så nu skriver jag det;

Tack för allt du gör för mig,
Tack för du finns i mitt liv,
Tack för du alltid ställer upp,
Tack för att du håller allt du lovar
och framförallt
Tack för att du alltid är du.



Utan dig vore livet värdelöst.


Kommentarer
Postat av: En gla en



:-)))))))

2008-07-24 @ 01:46:04
URL: http://skon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0