Vad gör man inte?

Like someone said,
Life missible and die happy.



Nu sitter jag här i en skinn fotölj med en whisky i ena handen och en cigarr i den andra..

Okej jag ljög, bara en skinnfotölj.
Ska jobba om 5 timmar, ska jobba 9 timmar i natt. Den sved!
Men ja sånt är livet, kommer snart iväg till Gotland och då ska jag bara slappa och sen ska jag köpa min helt underbart vackra friis and company väska som jag såg igår med mamma.

Jobba är inte alls kul, inte här iallafall.. Ska säga upp mig efter jag har pratat med min eventuellt nya chef. Hoppas det blir så att jag får jobbet och får jobba. Vore enormt skönt att komma bort från Mc-donalds. Men vem vet.

Sådär ja, söndag får jag dricka på istället. Tihihi ^^



Live life like you mean it, btw.. You are so beautiful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0