Trodde inte jag kunde falla längre.

These wings are really fucked up..



Du sa att du va min vän..
Men vilken vän gör som du?
Vet inte om jag ska vara arg eller ledsen.
Vet inte vad jag ska göra, men som alla andra säger.
Jag skiter i det här nu. Skiter i dig. Skiter i allt jag trodde vi hade.
Om jag någongång faktiskt kunde stå för det jag lovat mig själv.
Jag är för bra för er. Alldeles för bra för er.
Jag är alltid där, jag sviker aldrig, jag lovar och jag håller.
Jag är naiv och blåögd.
Varför tror jag på det goda i alla?
När alla egentligen är onda?
Fan!
Hur kunde du göra såhär?
Du läser säker inte min blogg längre och det är väll kanske bra.
För så mkt ångest och sorg jag skriver det här.
Du din lilla patetiska människa vet inte vad smärta är, och kunde du känna det jag känner nu skulle du dö.
Dö för det gör så ont.
Egentligen är inte du den enda jag borde göra mig av med. Ni är fler.
Borde skita i alla som gör mig ledsen och sviker mig.
Men jag klarar inte det,
För jag älskar dig, jag älskar dom, Jag älskar er.
och jag hatar mig själv. hatar mig mer än ni förstår.
Jag kan inte förstå att jag lyckats falla såhär långt genom jorden.
Så långt att jag inte orkar resa mig.
Vill drukna i det där jävla badkaret.
Supa mig redlös somna och aldrig vakna mera.
Sömn..
Ja jag är så jävla trött.
Som Johan sa en gång.
" han är slut som människa"
Jag är slut som människa, Jag har ingenting mer att ge.
Orkar inte ge, för dom bara tar och ger ingenting tillbaka.
Big fake lies!




Ett telefon samtal och jag blev räddad.

Kommentarer
Postat av: En annan mamma

Hur patetiskt är det inte o skriva som du gör?! Allt är ju bara massa skit! Patetiskt!!!!!

2008-08-11 @ 15:11:53
Postat av: Johanna.

Så du vet vem jag är?

"En annan mamma"

Bara det var patetiskt, och skriva..

Hur många utropstecken behöver du?

Har du någonting du tycker att du vill kommentera..

Stå för kommentaren då..

2008-09-06 @ 11:42:04
URL: http://Ägare av bloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0