Men ge upp,

Ta bort kättingen från min hals, eller häng upp mig i den.
För jag orkar verkligen inte mera.



Och jag trodde att det inte kunde bli värre, vilket dumhuvud jag är!
Allting kan bli värre, alla sår kan bli djupare.
Jag är så jävla trött nu..
På er, På alla, På allt.
Ta era jävla lögner och kör upp dom i röven.
För det e ingenting mer ni kan få av mig,
ingenting mera jag tänker ge er.
Dumma jävla NÖTTER.
Åh, ja Rebecca, om några år när vi sitter där med hänglökar och två ungar som suger musten inte bara ur våra stackars tuttar utan oss själva, kommer vi skratta. Åh va vi kommer skratta när vi sitter där som två ensamma mödrar och har två misslyckade liv som kassa biträde på konsum. Va vi kommer skratta åt att vi trodde vi var ledsna då.
Jävla fittiga deprition, kan man köpa recept fria ångest dämpade tabletter?
Ge mig ett liv..
Helvette..


Fuck..
I wanna die, now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0