Jävla Fitta!

He's the reason for the teardrops on my guitar
The only thing that keeps me wishing on a wishing star
He's the song in the car I keep singing, don't know why I do



En ny dag som innebar nya sjukdomar, snacka om att min stackars kropp inte vill vara med längre.
Uch, ne idag känner jag mig bara ful och fet, insett att jag nog kommer sluta mina dagar ensam ändå.
Känns så värdelöst, aldrig känt mig så ful som jag gör nu.
Inga bröst och en putmage, känner mig riktigt jävla fet.
Och sjuk, Magkatarr, lungväg-urinvägs infektion, svamp, det där andra konstiga.
Fan alltså inte så att man känner sig fräsh då.
Och i morgon blire Västerås,
Vet inte vart jag ska sova eller hur jag ska komma hem. Men ner kommer jag.
Jobbar på söndag igen. Otrevligt.
Ska söka ledigt också så jag får komma bort.

Älskade Gotland, saknar du mig?

Bitter, ah fyfan va jag e bitter.

Fick iallafall med Becca till Anchor.
Vi söp upp resten av våra små slantar och blev riktigt lulliga då vi ramlade hem vid halv sex.
Ibland är vi ganska konstiga jag och min lilla Becca.


Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men du ska ju åka hem me oss gnällpelle!! å sova i cadillacen förstås. sluta gnälla nu va lite happsie :D

2008-07-04 @ 07:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0