Go Gotland,

Its time for you to deside what you really want,
couse now im out of sight.



klockan är 21:33 båten går 04:50.
Åker idag. Kommer hem den 8de.
Precis lagom för stockholm cruisingen.
Kommer säkert inte vilja åka hem när det e dags.
Och just nu har jag resfeber.
Jobbigt det där, vad som är vad.
Jag e faktiskt ganska velig, jobbigt.

Såg på film igår iallfall.
Nödvänding vetande :P

Nej men hur som helst, det jag helst av allt ville säga va att jag e ganska out of reach.
Sms kan jag ta emot, man kan bli svårt med samtal.
iof inte när jag är i visby. Men men Ingen dator iallafall.
Så.. inte för jag e inne så mkt now adays. (:

Hoppas ni har det mysigt i stockholm.
Och du Johan, Jag kommer visst sakna dig och tänka på dig. Lite då och då (:



Where to go when the good times gone?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Goooooo Gotland!!!! Jiipppi



FAn va jag INTE kommer sakna Stockholm.

2008-07-27 @ 23:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0