So . . now im just laughing.

Tönterier.



Ja igår så fick Becca damp på mig, så vi satt och bråkade som två cp huvuden, var så jävla nära att börja gråta efter vi lagt på, men höll mig från det. Sen hade jag lovat Glenn och Ali att jag skulle komma över och fotta dom, så det gjorde jag. Gick väll bra men orka vara så jävla sexfixerade, skitsamma. Pga bråket med Becca ringde jag Johnny och bad honom komma och umgås med mig ett tag, det gjorde han så gärna, sket i Makeupstore och bad mamma köpa det jag ville ha. Jag och Johnny drog och käkade på Hard rock Café hur mysigt som helst, tack för det (:
Sen drog vi en stund till Anchor, sen ringde Kalle mig och berättade lite saker som hade hänt, lite onykter och otroligt impulsivt åkte jag och Johnny till nyköping för att där ta en kaffe med Kalle, då var väll klockan runt 3. Vi var hemma till halv fyra och försökte sova, dom där 3 - 4 kopparna kaffe vi drukigt kanske inte var dom bästa då jag inte kunde somna sen, vid halv sex satte jag igång tv:n på högsta volym vilket Johnny inte gillade :P haha .

Ja sen kom jag hem, somnade och blev sams med becca, sen bråkade jag en stund med Dellgren och blev sams.

Slutsats; Blev osams med mina två bästa tjejkompisar inom loppet av 24 h  och sams igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0