Nå,

Härlig helg, seg men mysig.


Har egentligen inte så mycket för ditt intresse att berätta, har gjort ganska vardagliga saker, eller okej. Igår när jag nästan precis hade tänkt att sova blev det att dra ut med Johnny igen, det var skit trevligt. Kom väll i säng vid ca 6 var hemma vid halv så. Det blev som det blev .

Idag var jag och simmade några längder, men är inte riktigt frisk än så det blev bara ca 400m. var ju jävligt kasst men jag mådde inge bra, sen efter vi gjort oss iordning tog jag och Becca en fika, sen kom rauli och hämtade oss, snälla söta rauli :)

Flummade som ett as med Christine som vanligt, men vafan alltid lika roligt med henne. Sen kom Johnny förbi och hämtade upp mig, vi tog en fika ! :D hahah så hämskt kan du ju inte säga att det var, right?
Sen åkte vi runt och lyssnade på mina cd-skivor som jag brände till honom, vart faktiskt ganska bra sådanna. Men hur som helst. En lugn helg som vila inför nästa, det är så man får se det.

4 days to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0