Mitt Ultimatum!

I made it, im so fucking good!



Fest hela helgen, från torsdag kväll till söndag morgon, så jävla soft. Provat tre olika krogar och det här är ju bara början. Har iallafall ett 2008 löfte,
Bli kall, IS kall.
Blir för lätt intresserad av folk, ursh. Skitsamma inte ska det få förstöra min underbara helg, det var helt amazing, i helgen ska man på igen om jag inte fortfarande är sjuk som ett jag vet inte vad.
Hela halsen har svullnat upp och så har man ont i varenda lemm i hela kroppen, inte särsillt roligt. Men fan. bara att bita i det sura äpplet att tatueringen inte kommer i morgon utan någongång nästa vecka då jag förhoppningsvis är frisk igen. Lätt jobbigt annars, orkar inte vänta längre, men men. Bättre det än att gå å dö.
Tror jag :/ hahha

Kommentarer
Postat av: Line

Snutte jag hoppas du blir frisk snart! Jag glömde min tfn hemma idag.. Så jag e lika seg på att svara om inte värre som vanligt.. RINGER DIG IMORGON om du inte är lack.. Mitt humör e inte på topp heller eftersom jag håller på att sluta röka... Fittanus, det e fan bättre med cigg än godis.. Vafan ska jag göra.. Jag röker hellre än o äter godis, jag kommer bli tjock hjälp mig!!!!!

2008-01-23 @ 23:37:14
URL: http://lemine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0