Men vad i helvette.

Så jävla underbart, eller inte.


Ja, men då vaknade man vid tjugo i ett. Härlig lördag, ont i huvudet träningverk i magen och bara allmänt utråkad, och så är alla vännerna man har upptagna på annat håll, vad fan gör man en sjukt torr lördag då? Sitter och glor in i väggen?
Jag vet jag måste bli mera självständig men det betyder väll inte att jag ska vara ensam en hel helg bara för att jag ska öva på att vara ensam? Det känns ganska långdraget om jag får vara helt ärlig!

Igår då?, Jofan, va ute och åkte Cadillac till halv fyra, det var skit mysigt faktiskt. Men hade sjukt ont i huvudet och i magen efter ett tag, fattar fan ingenting, drack en öl man kan ju varken bli bakis eller seg på det. Det är ju sorgligt. Så vad som är fel på mig det vet jag fan inte.

Aja, skitsamma någonting lär ju hända, så småning om, kanske i morgon eller nå sånt :P

5 days to go.

Kommentarer
Postat av: Tezzie

kort och intressant inlägg!
det gillar vi:) och det orkar man läsa också:)
bra skrivet!

2008-01-12 @ 13:52:40
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0