Me and my star*

Okej jag vet jag bloggade i morse men skitsamma, lika bra att skriva varjegång man har någonting vettigt att skriva ellerhur?




Idag har jag legat hemma hela dagen pga av att magen strejkade, det var ju mindre bra men nu är det bara att se till att börja äta mera regelbundet och träna mera, ska börja redan idag och hänga med Dellgren till ett intensiv pass på F&S, kanske inte det bästa jag vet men hur som helst,
its working.

Sen börjar ju buggen den 27, det ska bli helt underbart !

Dellgren kom över till mig pga av magverk hon med, undrar om vi är själstvillingar eller någonting, hennes polare snackade om att hon var hypokondriker men fan, hon är ju den människan som är sjuk minst i hela världen. Min stackars lilla älskling som pluggar skiten ur sig och knappt har tid med annat, förstår inte hur hon pallar, Dellgren är fan min idol.
Okej nu fattar ni nada för ni vet inte vilken sjukt begåvad människa det är, men jag kan ju ta det lite fort.

Dellgren och jag har varit vänner sen 7an, bästa vänner sen 8an, gått igenom allting som två bästa vänner ska och har gått igenom. Dellgren fick namnet Dellgren pga av mig, hade för många vänner som hätte Carro så då fick hon sitt efternamn som dock passade väldigt bra då hon spelade fotboll. Hon är musiker precis som jag, jag önskar att en dag åker jag och Dellgren runt, hon spelar flygel och jag sjunger, vore helt underbart.  Tillsammans är vi Jägerbrudarna. Hon tränar även regelbundet och har sjukt snygg kropp, men det tycker hon inte själv. Hon är mera korkad än jag fast hon går Natur/räddningstjänst vilken jag personligen tycker är sjukt roligt!.
Rätt och slätt, hon är min bästa vän och kommer nog alltid vara det.

Men nu ska jag gå och göra mig iordning så jag kommer iväg ikväll, bloggar kanske senare,
Who knows?



8 days to go.


Kommentarer
Postat av: Dellgren

Fyfan, va du är söt!!!! Jag blir helt rörd!!!! tårögd minst sagt!!!! ÄLSKAR DIG

2008-01-10 @ 19:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0