Live like you already died.

Först och främst vill jag tacka för den vackra kommentaren Dellgren har givit mig. Fuck you :P




Ja dagen fortsatte ju såklart, som det alltid gör. Kom till skolan efter att jag fått upp slashasen och va sen till alla mina lektioner, åkte mest för att få träffa Becca och umgås med henne.
I miss you when I don't see you (:

Så var Dennis där, har saknat dig killen. Det var jätte roligt, han lovade att dyka upp på min 18års dag. Då blev jag riktigt glad, sen gick jag och Becca och drack ca 5 koppar kaffe var. Det var trevligt.

Sen drog jag mig hemmåt och väntade in mamma. Sen gick jag mamma pappa och Christine och åt på en Grekisk Kolgrill, jag vet iallafall nu att jag inte gillar grekiskt, Grekisk sallad är ju gott men dom hade kryddat sönder in kyckling :( Hur som helst åt jag det.
Tänk att min pappa följde med och åt då mamma och pappa är skillda, firade sin ex fru med sina barn. 50 år känns ju ganska speciellt. Fan va jag saknar att dom inte är tillsammans, men det var bäst så. Får bara acceptera läget.

nu sitter jag hemma och vill dö, min träningsverk kom under dagen och nu skakar jag i hela kroppen. Allting är ansträngande. Haha. sågåre. men jag ska träna i morgon igen. Tihhi.

7 days to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0