.. later

Ja och så sitter man här 23:25, hoppas jag kan sova lättare i natt,
men det vart någonslags självbevarelse drift grej, fick ett så otroligt sött sms idag, det värmde värkligen hela min själ. Ibland är människor bara så otroligt underbara.
Ni runt omkring mig, er skulle jag för. Det hoppas jag verkligen att ni vet.

Nu om det där sms:et:

08-jan-2008, 21:26:
Hej. Tänkte bara säga att jag är glad
för allt som går bra för dig :)


Behöver nog inte skriva avsändaren, för jag tror att du vet vem du är.


Hur som helst, vissa dagar kan verkligen så små ord få en att gå från jätte ledsen till jätte glad, iof har jag inte varit särsillt nere idag någonsin, men det finns andra dagar då man är jätte ledsen och små små ord eller en liten ovesentlig händelse kan få en att må sjukligt bra. Lycka är så otroligt litet och lätt att uppleva, och det finns ju lite lycka med varjedag. Men det kan bara vara lite svårare att se vissa dagar, tyvärr.


Som meningen jag läser varje morgon, och som fått mig att överleva mycket.
If today was perfect there would be no need for tomorrow.

Tänk på det, varjegång du inte orkar.



9 days to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0