lär känna mig fort!

10 FAVORITER:
Färg: Svart
Mat: Lasange
Band: Lillasyster
Film: Devil's redject
Bok: Låt den rätte komma in
Sport: burning ! :D
Årstid: Vår
Veckodag: lördag
Glassmak: Sorbet vad som helst.
Tid på dygnet: 23:55

9 FÖR TILLFÄLLET:
Humör: Lite ensam.
Sysselsättning: Sitter vid datorn
Kläder: Blå morgon rock och svarta underkläder
Bakgrund på datorn: en neongrön och svart psyko bild med bihazard,
Nagellack: Vinrött
Tid: 10:36
Omgivning: Mitt rum
Irritationsobjekt: Min sjukliga träningsverk

8 FÖRSTA:
Konsert: Melanie C
Screen name: Lady_duck.
Husdjur: 2 Gerbiler
Piercing: oj, Lebret, septum, näsan, ögonbrynet, naveln, 7 hål i öronen.
Tatuering: Kommer om två till tre veckor.
Mobil: Sony Ericsson någonting.
Bil: Vill ha en svart mazda.
Utomlandsresa: danmark.

7 SENASTE:
Mat: Rostad macka.
Dryck: Vatten
Biltur: Taxi på fyllan (:
Kyss: Aj,
Spelad låt: Bandit (:
TV-program: Minns fan inte :/
Person du träffade: Mamma när hon gav mig frukost (:

6 HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Vem har inte?
Varit med på TV: Ja (:
Ljugit: Vita lögner kallas det

5 NEJ TACK:
Kläder: Tyllkjolar å för mkt olika färger.
Mat: Grekist överpepprad kyckling.
Musik: R&B
Dryck: Rött the utan mjölk.
Personlighetsdrag: Skitzofreni

4 SAKER:
Du gjorde igår: Det kan du läsa om :P
Du kan höra just nu: Imperiet - Var e vargen? / Bandit.
Du inte kan leva utan: Mina vänner, Min familj och musiken.
Du gör när du har tråkigt: Sitter här, jag HAR tråkigt.

3 PERSONER:
Du kan berätta allt för: Rebecca , Dellgren, min mobil.
Du tycker om: Its too manny.
Du inte gillar: Ni vet nog om det om jag tycker så.

2 VAL:
Drink eller shot: Shot.
Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN:
Att någonting kunde gå enligt MINA planer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0