Keep on pretending,

Nu ere fan inge kul länge, sluta använd mig som din favvo myra.


Jag tror jag har någonting där uppe emot mig, först är allt bara dumt i huvudet. Sen lyckas jag falla för fel kille, inte nog med det jag står ut med att bli psykad av killen varjedag i flera månader, när jag väl ger upp lyckas jag fylla 18, träffar en ny as härlig kille som visar sig vara ute efter någonting helt annat än jag, och efter det drar jag på mig först en halsfluss (=ingen skola) när jag sen nu piggnat till och tänker gå efter 3 veckors sjukdom får jag mensverk (=ingen skola)

Så nu står jag här ensam, 18år, sjuk, vännerna är inte riktigt där dom borde och har rukskigt tråkigt.


Livets komik!

Kommentarer
Postat av: Dellgren

vännerna är inte riktigt där dom borde vara? du är inte där du borde va heller

2008-01-29 @ 17:20:57
Postat av: Dellgren

Det är lätt att se ciggen i sin broders mun, men inte bjälken i sitt eget öga.
Tänk på det (nej, jag är inte filosofisk)

2008-01-29 @ 18:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0