Its me against the whole fucking world.

Ja jippi vecka två som 18 åring och allt bara sabbas!



Legat hemma hela veckan i halsfluss, inte det roligaste, men lyckades bli frisk som en nötkärna framåt torsdan då jag träffade Glenn igen. För mysig den killen.

Sen vare ut och festa igår / fredag, Snacka om att man fick uppmärksamhet i latex kläder, men det var väll nog endå meningen. :P
Massa läskiga människor som jag tillslut tröttnade på.

Ok jag kan inte berätta varenda jävla detalj, men hur som helst gick hela skiten åt helvette och nu är jag hatad av typ alla.. okej.. det känns så, jag pallar inte, såra , bli sårad, inte bli sårad. Mitt löfte gick ju åt helvette första veckan .

ajj.....

Kommentarer
Postat av: Cockroach

Fler än jag?
Lova inget du inte kan hålla.

2008-01-26 @ 21:20:40
Postat av: Älskad

Ja så de kan gå.
nu är de läst iaf.
mest av nyfikenhet dock

2008-01-27 @ 11:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0