Grattis Mamma!

Grattis på 50 års dagen älskade mamma! <3

Ja natten var väll ganska skum, mamma som fyller år idag kände för att åka till en kompis vid tio i går kväll när hon intensivt tjatat på att jag skulle göra frukost på sängen till henne, det vart ju lätt när hon inte var hemma. Somnade som en stock efter att jag hade tränat iof, helt underbart att börja aktivera kroppen igen, ska hänga med Dellgren i morgon med. Medelpass dock men hon sa att läraren var som ett intensiv så det lät ju nice.

Jag klarade mig från fyskiska smärtor i kroppen idag iallafall. Lite stel i nacken och armarna men ingenting som gör att jag inte kan leva.

Ja klockan 04:00 fick jag besök över natten, det var ju ganska ovanligt. Antligen är det för jag är så söt som folk dyker upp utanför min port mitt i natten eller så är det för att jag bor centralt. Dom brukar ju komma när dom är påverkade. Men aja, det är väll alltid trevligt att inte behöva sova ensam varje natt.

Vaknade 06:34 av sms. Sen ringde jag som ett as till Line men hon vägrade svara, skumt. Undrar om det hänt nått, för nu när jag prövade nyss så stängde hon av mobilen, jävla offer.
Så då orkade jag inte heller gå på första lektionen så jag gick och la mig igen. Men nu ska jag väll försöka komma upp om jag kan få upp den här slashasen ur min säng :P

Bloggar nog senare, som vanligt!



7 days to go.

Kommentarer
Postat av: Dellgren

du stavar som en kratta

2008-01-10 @ 15:57:21
Postat av: Annsi the blonde one

Fy gumman inte skolka sådär! Smisk ska du ha

2008-01-10 @ 22:42:59
URL: http://andtheweekdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0