En helt vanlig dag (?)

På något underligt sätt, lyckas jag alltid se till så att alla dagar börjar och slutar som en enda stor bergodalbana.


Allt började som en helt vanlig dag. Skolan började ju, kunde man ju inte precis hoppa över, så att säga. Så man var vid skolan vid 8a och sen hade man svenska, renäsansen, trevligt skit det där.
Men sen blev allt bara konsigt, fick mensverk och Becca med. Vänner, våran trio - Fredag, Lördag & Söndag. Komik.
Ja så då orkade jag ju såklart inte mera, men blev tvungen att plugga sången med Dellgren så då var man plötsligt sittandes på en buss och fick höra att ens liv var så otroligt intressant, Yeah sure babe.

Det var väll nu någonstans det roliga hände, jag kände mig iallafall duktig. Gjorde massor av saker jag verkligen borde gjort tidigare, men nu har jag iallafall mera koll på läget vad det gäller det mästa.
Sen fixade vi buggkursen - varje söndag  start 27 januari 17 - 18:30.
Fixade lite mera kör lektioner, så nu är det bra. Och såklart teorin.

Var nöjd och glad efter att jag och Christine varit och handlat men nej då var ju NÅGON (ja känn dig träffad) tvungen att förstöra hela min lycka som sedan slutade med att jag satt här. Eller jag träffade ju min lilla solstråle Anna och åkte buss, till östermalmstorg, vad fan vi gjorde just där vet jag inte. Men det var trevligt.



Fick något sjukt återfall på dansen också, som tur är upptäckte jag att det inte är försent. fr 16 år på tisdagar, nu ska jag bara fixa fram 3000:- sen äre det som gäller.. Igen

10 days to go.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0