Life is a bitch, then you die.

För varjedag som går inser jag och förstår..
ingenting.



Vaknade även denna dag till en obeskrivligt vacker morgon, åkte till Alvik och hämtade ut mina nya älsklingar.

Sen någonstans där dog jag en liten bit till, Hon hatar mig.. förstår nog egentligen inte varför, med tanke på dagen igår, mådde skit och det gör det inte bättre när mina vänner börjar överge mig, det känns som att hålla vatten i handen hur tätt man än försöker hålla rinner det ut.
Borde göra en lista på saker som går åt helvette.

Hur som helst ringde jag tillslut Dellgren som kom över och drack latte med mig, köpte även Lillasysters cd, igen. Men dom har lagt till Umbrella på den och den vill man ju ha.

Sen ringde Johan och kom förbi på en kopp kaffe med mig och Dell.

Dell drog hem men först drog vi förbi frisören. 17/3 -08 kl 13:00 blev tiden.

Nu sitter jag här och funderar över hur kvällen ska sluta, blir nog krogrunda med syrran. Men måste vara uppe senast halv tio i morgon bitti.

Jaja, ha d nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0