Just forget me, is that simple?

Och vad händer när man har gått i cirklar?




Nu har man haft lov i snart en vecka, vad har jag egentligen gjort?
Köpt nya skor iallafall, mina skor är snyggast, så i sommar ska vi vara lackade.

Igår vad jag ute med Cadillacen, Anna, Becca och Johnny. Hade lite tjej kväll innan, alltså utan Johnny, drack vin och sprite.
Sen drog vi ut och hade tre nya cd skivor med oss, som bara innehöll skumma låtar, varav 10% var låtar vi egentligen gillar, det var fan kul. Drack "mammas" Jäger och redbull. Sen ville inte Johanna vara med längre så dom släppte mig vid jägaren och sen drog dom till garaget för att fixa den där jävla fläktremmen som hatar oss jämt.

Drog runt med Lina, Jelena, Mona, Maria och nån till, var väll hyffsat kul men igår gick allt så fort, plötsligt var mina vänner tillbaka, Johan kroglade och sen mådde becca illa så vi drog hem.

Jag kom bara hem sen -DUNK- så sov jag,
alltså jag sprang in i en vägg.


Har insett en lite obehaglig sak, det är det att med året går tiden fortare, som igår, kändes som om jag var ute i högst en timme sen hade det gått 4 och ändå kändes det som om man bara segat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0