For you,

Idag bloggar jag för dig, pga av att du alltid läser den.


Du är fan helt underbar, älskar att ha dig i mitt liv. Det är så sjukt roligt att umgås med dig och du har stått ut med mig när jag varit ful och äcklig. Ska hänga med dig ut i helgen fast jag e emot att du super (: men blir kul endå.

Hoppas du inte är arg på mig, vill inte göra dig sur. Men vi hörs i morgon ellerhur?

Dina tatueringar vart as fina. Tycker jag (:

Vet inte hur det mellan oss fortsätter ... men jag vill alltid vara din "lillasyster" (: tycker om det stadiet också (:

Hoppas du inte för för många jour fel nu.

Bandit for life and for night ;)
(:

Kommentarer
Postat av: Jarmo Sthlm

Du e grym tjejen,,alltså på ett bra sätt :)
Och varför skulle jag bli sur på dig,,du är ju näst bäst för fan,,kram å krya på're. Spela inte sönder gitarren nu,,och grattis till tatueringen :P

2008-02-05 @ 06:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0