Ett tag senare,

Vad var det som egentligen gick fel här?,



Har ganska mycket att berätta så kanske bäst att ni som inte orkar läsa lägger av nu,
kan du iallafall säga : Förlåt att jag inte skrivit på ett tag, men när jag tänkt det har bloggen inte velat det så.


Kan ju börja det såhär, för alla som inte vill förstå det, Jonnie är min kompis, min killkompis och jag trivs att umgås med honom på det stadiet att vi mobbar sönder varandra som om vi vore syskon, så ni behöver inte säga att jag är elak mot honom, han kan nog reagera själv. Dessutom vart tog mina vänner vägen? Massa tjat om hur jävla krävande och jobbig jag är, det tär på krafterna att hålla uppe någonting när eran sponring är lika med hur värdelös jag är och hur komiskt hela mitt liv är.

Skolan har jag väll redan pajjar och när det gäller min prao-plats kan jag bara hoppas på att jag får den nu efter det här trasslet, kanske du har rätt babe, jag kanske borde hoppa av skolan, skaffa ett schysst jobb och börja skolan igen till hösten, men det känns så värdelöst för jag litar inte på mig själv tillräckligt att jag är säker på att jag går tillbaka.

Min högsta önskan just nu är att fixa mitt körkort så fort som möjligt, köra en "road-tripp" med mig själv och mina sista spar pengar, rensa tankarna, bara fly ett tag, kanske bli über-kär i en skåning eller nått och känna mig lycklig iallafall ett litet tag, sen dra hem igen och försöka få kontroll på mina känslor och min struktur som jag behöver nu.



Måste göra en liten notis om att det är så sjukt roligt att ha dig tillbaka Johan, skönt att vi lyckades lösa det igen, den här gången ska det fan inte få gå fel. (:



Don't lie and say that it's OK.
It's alright if, there's nothing more to say.
So I'm running away.

Don't tell me, I'm the one to blame.
It's too late for you to make me stay.
No, I won't stay.

And faster than you can follow me from this lonely place.
And farther than you can find me, I'm leaving
Yeah I'm leaving today.
And I'll never let you find me.
I'm leaving you behind with the past
No, I won't look back.
And I don't want to hear your reasons.
Don't want to hear you tell me why I should stay.

And try, and try to understand me
And try to understand what I say when I say I can't stay
I'm moving on from this place
I'm leaving and I won't wait
I'm running away.
Midnight hour - Running Away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0