Slut ord.

The first cut is the deepest while the last one isn't anything at all.




Nu vet jag, för engångskull känner jag mig säker på hur mitt liv ska se ut dom kommande månaderna.
Jag vet vart jag vill med mitt liv, som det känns nu.
Jag vet iallafall hur jag vill med en av de saker som vägrar släppa mitt sinne.
Kärleken.

Men vad jag än bestämt mig för vill jag att du om någon ska lita på mig,
sluta hitta på saker som att jag kommit över dig helt, även om du önskar det.
Sluta hitta på saker om att jag håller på och slynar runt, jag fungerar inte så längre.
Jag vet verkligen inte vart du fått det där ifrån.
Det enda jag kan säga är att du är anledningen varför det ligger till så.
När jag har dig i min värld ser jag ingen annan än dig,
hur jobbigt det än är, så ligger det till så.
Jag har gjort allt jag kan göra för att komma över dig, men det går inte.
Men jag har min lösning nu, vet hur jag ska klara mig.
Genom att bara låta det rinna ut av sig själv, hur jävla lång tid det än tar är jag villig att vänta på att jag själv har glömt det, har tappat känslorna, tiden läker alla sår, tider förändras, kanske hittar någon en dag som jag älskar, men jag har slutat leta, för alla blir bara plåster för känslorna jag har för dig och jag kan inte göra så mot dom, men framförallt jag kan inte göra så mot mig själv.




One year is gone, and its more to come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0