Löningsnatten

Time to get paid for everything youve done..




ojj då, insåg precis att jag hade 500kr mindre än jag trodde och jobbigt nog till och med 1000kr mer än jag borde.
Helvette..
Jag som redan prioriterat bort massor av saker jag velat göra och ha,
Nu har jag ju ingenting kvar ändå..
Pengar...
Skulle jag ha någon att älska skulle jag seriöst SKITA i pengar och flytta upp till någon håla i gällevare så jag bara kunde ägna mig åt den människan..
1 minut kvar tills klockan är 12..
Tråkig vaka inatt eftersom jag inte har någon att vaka den med..
Ja Johan sover..
Fan..
Jag som har längtat och som vanligt vart det ändå inge kul..


Fuck this.

Kommentarer
Postat av: L

Det suger att ha ont om pengar..

2008-09-01 @ 23:35:15
URL: http://lemine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0